• De aanwijzingen zijn niet zichtbaar. Wat kan ik doen?

    Het is mogelijk dat de richtingsbeelden niet worden weergegeven. Indien dit het geval is, raden wij u aan de Totemus-app opnieuw te starten voor een update.
  • Ik ben op de juiste plaats, maar ik kan mijn positie niet valideren, wat kan ik doen?

    Het gebeurt dat sommige telefoons een probleem hebben met geolocatie. Om dit op te lossen, raden wij u aan de Totemus-app opnieuw te lanceren voor een update.
  • Het antwoord op de vraag is niet meer leesbaar, wat kan ik doen?

    Helaas kunnen sommige objecten op het terrein in de loop van der tijd beschadigd zijn en u het antwoord niet meer kunt identificeren. Als dit het geval is, neem alstublieft contact met ons op om het ons te laten weten, zodat wij u kunnen helpen het avontuur voort te zetten.
  • Het symboolrooster is niet zichtbaar. Ik weet niet hoe ik de jacht moet beëindigen.

    Soms is het symboolrooster inderdaad niet zichtbar. Geen zorgen! Wij raden u aan de Totemus-app opnieuw te starten voor een update.
  • De kaart naar het volgende punt is niet zichtbaar, ik kan niet verder gaan.

    Inderdaad, soms verschijnt de kaart niet. Maak je geen zorgen. Wij raden u aan de Totemus-app opnieuw te starten voor een update.
  • Na de laatste geolocatie, hoefde ik niet te zoeken naar een totemplaat. Waarom niet?

    Sommige van onze oudere jachten hebben nog geen totemplaat. De jacht die je net hebt beëindigd was waarschijnlijk een van hen.
  • De QR-code of de totemplaat is niet te vinden, wat kan ik doen om de jacht toch voort te zetten/te beëindigen?

    Bent u zeker dat u goed gezocht hebt?😉 Helaas kunnen sommige QR codes verdwijnen. Als dit het geval is, dan zouden wij u dankbaar zijn als u ons dat zou willen laten weten. U kunt deze stap echter overslaan door op de link onder de knop "een QR-code scannen" te klikken.
  • Ik zit vast aan een vrag. Kan ik deze stap overslaan?

    Helaas kunnen we de stappen niet overslaan, maar alle antwoorden zijn ter plaatse te vinden. Als u het antwoord op een vraag nog steeds niet kunt vinden, neem dan contact met ons via de daarvoor bestemde knop en laat ons weten wat het probleem is.
  • Is het mogelijk om een Totemus-schattenjacht te onderbreken en later verder te zetten?

    Ja natuurlijk! Uw vooruitgang wordt automatisch opgeslagen en u kunt uw wandeling later verder zetten wanneer u maar wilt.
  • Hoelang duurt een jacht?

    Deze vraag is nogal moeilijk te beantwoorden. Afhandelijk van of u alleen of bijvoorbeeld met kinderen bent, zult u de wandeling niet in hetzelfde tempo maken. U kunt ook pauzes nemen of meer of minder tijd nemen om elke halte van uw jacht te ontdekken. Reken gemiddeld 1u-1u15 voor 3km.
  • Is de applicatie gratis?

    Ja, de Totemusapp is volledig gratis :)
  • Waartoe dienen badges?

    Met badges kunt u meer toteez verdienen. Door het uitvoeren van de gevraagde missie verdient u de bijbehorende badge en extra toteez.
  • Heb ik specifieke uitrusting nodig om aan de jacht deel te nemen?

    Om deel te nemen dient u een smartphone en een internetverbinding te hebben.
  • Waartoe dienen toteez?

    Toteez zijn ons virtuele punten-/valutasysteem. U kunt ze in de geschenkgrot (alleen op de site) inruilen voor cadeaubonnen die geldig zijn bij onze partners.
  • Is er een echte totem te bespeuren?

    Neen, de totem is virtueel en is terug te vinden in uw profiel.
  • Kan ik meedoen wanneer ik wil?

    Ja, de jacht is 24 uur per dag beschikbaar, wat betekent dat alle plaatsen om te bezoeken openbaar en altijd toegankelijk zijn.
  • Wat betekenen de pictogrammen op de schatkaart?

    De pictogrammen op de kaart geven aan hoe de jacht kan gebeuren: te voet, met de fiets, toegankelijk voor kinderwagens/jonge kinderen of alleen met de auto.
  • Is de applicatie gratis?

    Ja, de Totemusapp is volledig gratis :)
  • Waartoe dienen badges?

    Met badges kunt u meer toteez verdienen. Door het uitvoeren van de gevraagde missie verdient u de bijbehorende badge en extra toteez.
  • Waartoe dienen toteez?

    Toteez zijn ons virtuele punten-/valutasysteem. U kunt ze in de geschenkgrot (alleen op de site) inruilen voor cadeaubonnen die geldig zijn bij onze partners.
  • Is er een echte totem te bespeuren?

    Neen, de totem is virtueel en is terug te vinden in uw profiel.
  • Is de applicatie gratis?

    Ja, de Totemusapp is volledig gratis :)
  • Heb ik specifieke uitrusting nodig om aan de jacht deel te nemen?

    Om deel te nemen dient u een smartphone en een internetverbinding te hebben.